Dat is iets wat we allemaal wel willen als docent.
En toch merk je soms dat het voor bepaalde leerlingen net even te veel is of net even te snel gaat je lessen. Je kunt leerlingen soms zien worstelen met overzicht houden en planmatig werken. Jouw handreikingen zijn dan net niet voldoende. Of je weet of voelt aan dat je een leerling niet op de juiste adequate manier kan bedienen.
Zulke leerlingen hebben dan vaak baat bij wat extra hulp in tijd en aandacht. Juist dat duwtje in de rug om goed tot zijn recht te komen. Die ruggesteun bij leren leren waar je als docent of als mentor zelf niet aan toekomt.
Ik help je graag door naast die leerlingen te staan bij het helpen leren leren, planmatig werken en opgebouwde faalangsten te reduceren. Ik help graag bij vlotter en beter (begrijpend) lezen en bij gemakkelijker schrijven.
Wat ik vaak terugkrijg na en tijdens mijn coaching is dat de leerlingen
meer overzicht houden in het leren,
beter planmatig kunnen werken,
met meer plezier naar school gaan en
meer zelfvertrouwen hebben gekregen in hun kunnen.
Privacy en cookies: Deze site maakt gebruik van cookies. Door verder te gaan op deze website, ga je akkoord met het gebruik hiervan.
Voor meer informatie, onder andere over cookiebeheer, bekijk je:
Cookiebeleid